2016. július 1., péntek

Meghívós lesz a blog

Miután az előző fejezethez leírtam, hogy ne kérdezze senki, mikor lesz friss és aztán mégis kaptam egy ilyen kommentet (ezen kívül pedig szinte semmit, de ez már másik téma), baromira berágtam és úgy voltam vele, hogy ha még egy ilyen komment érkezik, meghívós lesz a blog. Érkezett, ugyanattól a felhasználótól.

Tudom, hogy nincs jogom panaszkodni, mert magamnak írom, nagyon ritkán van friss, és már amúgy sem olyan a blogger közösség, mint a legutóbbi történetemnél. De azért a legutóbbi fejezetnél mutatott érdektelenség nagyon elszomorított.

Nem akartam meghívóssá tenni a blogot, mert hátha idetéved valaki aki el akarja olvasni, de ezzel az utolsó kommenttel betelt a pohár, és igen, egy miatt szív az a pár másik. Szóval a lényeg:

Bárki kérhet meghívót (nyilván aki eddig folyamatosan kérdezgette, hogy mikor lesz friss, az nem), viszont szeretném, ha lehetőleg olyanok kérnének, akik esetleg vállalnák, hogy leírják a véleményüket. Nem kötelező, nem szigorú szabály, de én örülnék neki. Én is sokkal lelkesebben futnék neki egy-egy résznek, el sem hiszitek, hogy mennyit számítanak a vélemények.

Aki meghívót kér, ehhez a bejegyzéshez leírhatja az e-mail címét kommentben (aki nem szeretné nyilvánosan, az elküldheti a loveinla@citromail.hu-ra). A következő fejezetig fogok várni szerintem.

Meglátom, hogy mekkora lesz az érdeklődés (ha nagyobb, mint amire számítottam, akkor talán meggondolom magam), meg talán később lenyugszom, de ez most nagyon felhúzott.

Abellana

28 megjegyzés:

  1. Hát igen, sajnos vannak ilyen értetlen emberek. Sajnálom, hogy így döntöttél, de szeretném követni a blogot továbbra is ☺
    E-mail címem: gergyevanessza@citromail.hu
    Sok sikert a továbbiakban! (Ilyen emberek miatt nem éri meg felidegesíteni magad!)
    Puszi: VanneyG :* ☺♥

    VálaszTörlés
  2. Szia nekem nagyon tetszik. És én úgy vagyok vele majd írsz mikor úgy látod ha eddig tudtam várni most is fogok.
    E-mail címem: nora1219az@citromail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Én is nagyon szeretem a történetedet/történeteidet és továbbra is szeretném olvasni, úgyhogy várok ameddig csak kell!!:)
    Email címem: pixy.lot94@gmail.com
    Előre is köszönöm!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia en is szivesen olvasnam tovabbra is a blogot:)
    Email cimem:kovacs.alexandra0917@freemail.hu

    VálaszTörlés
  5. szia én is nagyon szeretném tovább olvasni a történetett imádom a blogot :D
    email cimem : blogzaklato69@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. szia!

    Én is szeretnék meghívót a történetedhez.
    Szeretem olvasni és visszaolvasni.
    Nem vagyok egy türelmetlen ember. "A türelem rózsát terem" Esetünkben fejezetet.
    Előző történeteidet is olvastam de egyszer se éreztem hogy megkérdezzem mikor lesz új fejezet, vagy miért nem teszel fel minden héten új részt.
    Attól függetlenül minden nap kétnaponta benéztem van e fejlemény ha nem volt újra elolvastam a utolsó fejezetet ami fel lett téve.
    Én imádom ezt a történetet. és továbbra is szeretném olvasni. :)
    noci157@gmail.com

    Nóci

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)
    Én is szeretnék meghívót kérni, nagyon szeretem a történeted :) Mindegyiket olvastam már, és szerettem :)
    Én úgy vagyok vele, hogy hozzod amikor hozzod, de ettől függetlenül naponta vagy kétnaponta felnéztem :)
    kecskesfanni24@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! :)
    Én nagyon szívesen olvasom a történetet, az egyik kedvenc Twilight fanficem :3
    Email címem: berkivivi5@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. Szia. :)

    Először is imádom a történetedet!!!!! Jómagam is megkérdeztem szerintem, hogy mikor lesz friss. De amikor ezt tettem (fogalmam sincs, hogy mikor) nem azért kérdeztem, hogy bosszantsalak. Csupán csak szerettem volna hogy tudd, érdekel a történeted és hogy már nagyon várom a következő részt. Ennyi. Szerintem aki kérdezte, ő is így van vele. :)
    Mindenesetre jómagam nagyon szeretném továbbolvasni, mert tényleg nagyon jól írsz, és szeretnék kapni meghívót. Ha úgy döntesz kapok, ígérem nem kérdezem meg tőled többé, hogy mikor hozod a következő részt. ;)

    evelyn22s@hotmail.com
    Előre is köszönöm!!!! :D

    Evelyn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, tényleg kérdeztem :( februárban meg szeptemberben :(

      Törlés
    2. Persze, hogy fogsz kapni. :) Nem az ilyenféle vélemény végére odaszúrt kérdésről volt szó, mint néhány esetben. Az illető annak ellenére követelte, hogy ugyanabban a bejegyzésben írtam, hogy én magam sem tudom. Válaszoltam neki, hogy mindez le van írva, majd utána két kommenttel lejjebb megint követelt.

      Szóval ezt csak azért írom le, hogy aki valaha is odaírta a véleménye végére, hogy mikor lesz friss, ne aggódjon. Attól még ugyanúgy fog kapni ő is. Csak a se hall, se lát típusú követelőző nem fog kapni. :)

      Abellana

      Törlés
  10. Én nagyon szívesen olvasom a történeteidet
    nkata9310@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!Én is minden nap lesem van e új de az embernek vannak más dolgai is.Én is szeretnék kérni meghivót mert imádom az irásod. sziszyg@gmail.com köszönöm

    VálaszTörlés
  12. Szia. Én nem olyan régen, alig 1 hete találtam rá az oldaladra és nagyon tetszik a történeted. Szeretnék meghívót kérni rá, ha lehetséges, mégpedig a szabo-laura16@freemail.hu e-mail címre. Eddig nem nagyon volt sajnos időm véleményt írni és nem ígérem, hogy minden fejezetedhez fogok, de azt megígérem, hogy igyekszem minél többhöz legalább egy pár sort írni. Az eddigi fejezeteid nagyon tetszettek, volt ami nyugisabb volt, volt ami izgisebb, de összességében remekül írsz szerintem. Maga a történet is nagyon érdekes, ebben az elgondolásban még nem olvastam hasonlót. Ötletes, hogy így közelíted meg a dolgokat és nagyon kíváncsi vagyok, hogy még mik fognak történni. :)
    Üdvözlettel:
    Hné Sz. Laura

    VálaszTörlés
  13. Szia! Ha meghívós lesz szeretnék én is kapni meghívót( uvegeskatalin@indamail.hu). Hát eddig is türelmesen vártam, mikor lesz új rész. Mivel írni nem tudok beérem azzal amit mások írnak. Szeretem az írásaidat, és tudom hogy nem mindig van ihlet, vagy épp idő írni.(iskola, családi dolog) . Több éve olvasgatom mások írásait, erre már rég rájöttem.Ez mellett nektek is magán élet, ezt meg kell érteni. Szeretem vissza olvasni a régieket, vagy esetleg egy-egy fejezetet. Te legalább adsz esélyt hogy meghívót kérjünk, mások szólás nélkül meghívóssá teszik, és az addig olvasott történet folytatását, végét nem lehet megtudni.Ami a véleményeket illeti én nem vagyok nagy írós. Csak ritkán szólok hozzá.Minden esetre az értetlenek miatt ne idegesítsd magad.
    Várom türelmesen mi lesz.
    Gálné Kitty.

    VálaszTörlés
  14. Drága Abellana,

    szeretnék én is meghívót kérni. Nem rég találtam rá a blogodra és egyenlőre még nem volt időm a fejezetek végére érni, de amint végzek, szeretném leírni a teljes véleményemet. Egyenlőre nagyon tetszik és sajnálnám, ha nem lenne lehetőségem végig olvasni.

    Számomra teljesen érthető, hogy így döntöttél, illetve az is, hogy ilyen ritkán frissítesz, hiszen ahogy elnéztem már a legelején leírtad, hogy ezt a történetet magadnak írod, a saját tempódban, így nem tudsz és nem is fogsz minden héten új bejegyzést írni.

    e-mail címem: viviiennegrey@gmail.com

    Előre is hálás köszönet,
    Viviienne Grey

    VálaszTörlés
  15. szia szeretnék meghívót kérni a címem demmonnagy3@gmail.com
    a komira visszartérve elég ritkán netezek ezért nem mindig veszem észre
    kellemes napot

    VálaszTörlés
  16. Én szeretnék meghívót kérni :) e-mail: urban.gabi20@gmail.com
    Szeretem a történeteidet :d az összeset olvastam és igazából neked és a történeteidnek köszönhetem a blogolvasás világát! :)

    Csak így tovább!! ;)

    Gabi :)

    VálaszTörlés
  17. Szia ! Én is szeretnék meghívót kérni. :) Szeretem a történeteidet, mindet olvastam és szívesen olvasnám továbbra is ! Email címem : margit7709@freemail.hu Előre is nagyon köszönöm ! Szép napot !

    VálaszTörlés
  18. Szia igen vannak ilyenek, de én is szeretnék meghívót kérni :) imádom olvasni a töridet, már többször is átolvastam annyira jó :)
    email címem makeszka123@citromail.hu
    puszi Annamari

    VálaszTörlés
  19. Szia én véleményt még nem írtam neked a fejezetekről mivel nem olyan régen kezdtem el olvasni az oldalt, de eddig nagyon tetszik. Sajnálom hogy egyes vélemények miatt meghívós lesz az oldal de szeretnék én is meghívót kérni ha erre a döntésre jutsz mégis.
    E-mail címem: gubis0528@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  20. Szia èn nagyon szeretem az irásod .Nem szoktam komenteket irni mett nèha a sok bunko miatt fel huzzom magam ès senkit nem akkarok meg bántani más hűlyesège miatt .a cimem ascram98@ gmail.com.Elöre is kösz további sok sikert ès kevesebb bunkot.akinek nem inge nem veszi magára

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Én is szeretnék meghívót kérni. E-mail címem:

    szaniszlo_erika@freemail.hu

    Előre is nagyon köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  22. Sziaa
    Sajnálom hogy eddig nem írtam le a véleményem a történettel kapcsolatba! 😔
    Csak mindig annyi időm volt hogy épp eltudtam olvasni...de imádom!!!! Az egész történetet! 😍😍😂💞💞💖
    Ahogy életre keltetted a szereplőket...ahogy beiktattad Jacobot imádtam (én nem szeretem Jacobot és imádom hogy továbbra is utalhatom itt is...es nem kell sajnalnom vs. hasonlo)! Imádom a cuki mondatokat...amikor szekaljak egymast...(Swan meg Cullen 😂💖)mindent az egész tortenetert oda vagyok!
    Megkoszonnem ha kapnék én is meghívót mert nem biztos hogy tulelem ha nem tudom a történet végét...

    gina20020226@citromail.hu

    Köszönöm szépen előre is! 😍😘💋💖💞💕

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Nemrég találtam rá a blogra és nagyon tetszik!! Szeretném továbbra is olvasni, ezért én is szeretnék meghívót kérni, ha lehetséges. E-mail címem: zlata@citromail.hu. Előre is köszönöm!

    Zlata

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Én nemrég találtam a blogodra és nagyon tetszik.Szeretném tovább olvasni.
    vivientokodi@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia én is szeretném olvasni továbbra is a blogodat remélem lesz rá lehetőségem liza960822@gmail.com

    VálaszTörlés