2016. július 30., szombat

Helyzetjelentés

Sziasztok!

Gondoltam írok egy helyzetjelentést, ugyanis hétfőtől új munkahelyem lesz és sajna napi 11-12 órákat fogok dolgozni, de azért próbálom majd megoldani, hogy ez ne lassítson le nagyon, csak még bele kell szoknom majd az új rutinba.

Egyébként lassan kezd kialakulni előttem a kép, hogy mi lesz még a történet végéig, hiszen ahogy már több fejezet óta érezni lehet, ez most a vihar előtti csend. :) Igen, ez egy gonosz mosoly akart lenni. A lényeg, hogy elérkezünk az utolsó felvonáshoz hamarosan, de még nem tudom, hogy ez hány fejezetben lesz megírva.

Utoljára pedig: köszönöm szépen a véleményeket, mindig örülök nekik. :)

Abellana

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Gratulálok z új munkahelyhez. Remélem jól fogod érezni magad.
    Kis gonosz vagy. - vihar előtti csend - de érezhető hogy valami lesz ami nem kis meglepetés lesz nekünk és persze Bella és Edward számára is.
    Kíváncsian várom, mit tartogatsz számunkra.

    Nóci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóci! :)

      Hát igen, én pedig alig várom, hogy mik lesznek a reakciók. :P

      Abellana

      Törlés
  2. Szia!
    Gratulálok a munkádhoz :) remélem eléred a célod :)
    Remélem hogy még az előtt jön a a kövi mielőtt megszülném a babát.ha nem akkor majd csak utólag tudok komizni és olvasni is.De ez a részedről is érthető.
    Annamari

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) És persze én is gratulálok neked!
      Én is remélem, hogy hamar be tudom fejezni, de majd meglátjuk.

      Abellana

      Törlés