2014. április 9., szerda

Egy kis ízelítő

Nos, akkor üdv itt az új blogon! :) Úgy döntöttem, hogy ismertető helyett inkább egy kis részletet rakok fel, amiből kitalálhatjátok, hogy miről is fog szólni a történet. Remélem tetszeni fog majd! :)
Abellana

- Bella! – lépett be Rosalie. – Köszönöm, hogy eljöttél.

- Természetesen – bólintottam.

- Nos, akkor essünk is túl rajta – mondta. Követtem őt az irodájába. Az azonban nem volt üres, mikor beléptünk.

- Igazán megvárhattál volna odakint, Edward – korholta Rosalie.

- Neked is szokásod csak úgy besétálni az irodámba – felelte Edward, mire a húga a szemeit forgatta. Azután felém fordult.

- Foglalj helyet, Bella.

- Köszönöm. Mr. Cullen – biccentettem röviden Edward felé, aki eddig nem volt hajlandó észrevenni. A Rosalie székével szemben lévő két fotel egyikében ült. Én helyet foglaltam a másikban.

- Ms. Swan – köszöntött ő is biccentve. Gyorsan elkapta rólam a tekintetét, de egy pillanatra mintha úgy láttam volna, hogy valami mulattatja. Ilyen lesz a következő másfél év? Hozzám se szól majd?

- Szóval… jól meggondoltad, Bella? – kérdezte Rosalie. Némán bólintottam, miközben magamon éreztem Edward tekintetét. – Hát akkor vágjunk is bele.

Rosalie részletesen kifejtette minden kötelezettségemet a házasság idejére, de én alig tudtam figyelni. Miért bámul engem? Óh jesszusom, biztosan máris utálja a gondolatot, hogy velem kell majd élnie a következő tizennyolc hónapban. De végülis mit érdekel engem? Nem kell, hogy kedveljen. Én sem fogom kedvelni őt.

Robotként írtam alá a papírokat, majd figyeltem, ahogy Edward is odakanyarítja az aláírását. Innen már nincs visszaút.

4 megjegyzés:

  1. Drága Abellana, most találtam rá a blogodra és el kell mondanom őszintén, hogy már most nagyon elnyerte a tetszésemet. Elkezdtem olvasni az eddigi történeteidet is és úgy vettem észre, hogy nagyon nagy fantáziával vagy megáldva, s mindemellett még nagyon szépen is fogalmazol.. ☺ Régen, hatalmas alkonyat rajongó voltam és igazság szerint még most is nagyon szeretem, így nagyon örültem, amikor bejelentetted, hogy ismét írni kezdesz, méghozzá alkonyatos témában.
    A kis ízelítő, amit feltettél, valóban sokat mondó és figyelem felkeltő. Nekem legalábbis azonnal felkeltette az érdeklődésemet és feszült kíváncsisággal várom, hogy mit hozol ki belőle. ☺
    Nagyon várom már az első fejezetet...

    Ui.: Ha nem nagy gond, a blogod linkjét kitettem magamhoz.
    Ölel, Ellie Roberts

    VálaszTörlés
  2. Már így ez alapján az ízelítő alapján ismételten elmondhatom,hogy ezt a történetedet is imádni fogom!! Kíváncsian várom,hogy hogyan is fog Edward és Bella ebben a helyzetbe kerülni amit a kis ízelítőből megtudhattunk! NAGYON várom a folytatást!!:)
    Pixy

    VálaszTörlés
  3. Kedves Abellana, nagyon örülök, hogy visszatértél az aktívan írók körébe, már nagyon hiányoztál. Bár igaz, hogy az eddigi történeteid fent maradtak utánad, de mi azért mindig többre és többre vágyunk. Nagyon jónak ígérkezik ez a történeted is, furcsa, hogy Twilight világában írod, látszik már, hogy nagyon régen olvashattam ilyen történetet, na meg eseteben nagyon hozzászoktam az RS-hez.
    Szóval örülök, hogy ismét itt vagy és írsz! Remélem, hogy hamarosan hozod az első fejezetet!
    Dorottya

    VálaszTörlés
  4. Szia Anabell!

    Öröm újra látni hogy egy újabb történettel lepsz meg minket.
    A bevezető nagyon ígéretesnek és érdekesnek mutatja a történetet.
    Kíváncsian várom a történetet.
    Nóci

    VálaszTörlés